2010. május 30., vasárnap

Egypercesek - 2010. május 30.

Mivel tegnap nem mentem bulizni, így ma reggel viszonylag korán fel tudtam kelni. Vasárnap nem szoktam futni, mert nagyon tele van a park. Ma reggel viszont annyira tökéletes futó idő volt, hogy mégis kimentem. Lelkesen futottam a szokásos körömet, hallgattam a zenét, amikor láttam, hogy előttem sétál egy pasi focimezben, körülötte két öltönyös testőr és mindenki fotózza. Fogalmam sem volt hátulról, hogy ki lehet ő, de nem is nagyon izgatott, elég gyakran lehet itt ilyennel találkozni (politikusok is idejárnak pl futni). Aztán kikerültem és hátranéztem azért, hogy mégis ki ő...És nem, nem politikus volt, nem is valami szappanoperasztár és nem is énekes, hanem PELÉ maga. Pelé, minden idők egyik legnagyobb focistája, a háromszoros világbajnok brazil labdarúgó válogatott, aki 1323 meccset és 1281 gólt tudhat maga mögött. Nem igazán akartam elhinni, így itthon megnéztem még rengeteg képet, hogy tényleg tuti ő volt-e az és nincs-e már Dél-Afrikában és stb. Hihetetlen...Azt hiszem, ha Őt láttam személyesen Brazíliában, akkor már láttam mindent! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése