2010. március 15., hétfő

Guarujá

A hétvégét Guarujá-n töltöttük a cserediákokkal és pár brazillal. Guarujá a legközelebbi tengerparti város Sao Paulo-hoz, viszonylag könnyen és gyorsan el lehet jutni (mi a másfél órás utat több mint 3 óra alatt tettük meg...éljen a brazil dugó!!:). A hostel nagyon szuper volt, teljesen új, nagyon tiszta, volt medence és 5 perc séta volt a város legnagyobb, kb 5 km hosszú strandja.

Pénteken este indultunk, már a buszon open bar party volt. Ez annyit jelent, hogy minden ital ingyen van. Ez a fajta bulizás nagyon jellemző itt Brazíliában, a legtöbb egyetemi buli ilyen (befizetsz egy x összeget belépőnek és utána korlátlanul fogyaszthatsz). Mire odaértünk Guarujá-ra már nagyon jó volt a hangulat, így gyors lepakolás után le is mentünk a tengerpartra folytatni a bulizást. Nem sok jobb dolog van annál, mint bikiniben bulizni a homokban az óceán mellett :) Szóval hajnalig ott voltunk, fürödtünk, táncoltunk. Az este egyetlen negatívuma volt, hogy az egyik brazil fiút kirabolták éjjel. Ebben viszont ő is hibás volt, mert Brazíliában alapvető dolog, hogy éjszaka nem járkálok sok értékkel és ékszerekkel, és pláne nem sétálok haza egyedül. Szóval 4 srác odament hozzá éjjel, miközben sétált hazafelé, és elvették tőle a telefonját, a fényképezőgépét, a pénztárcáját 4 bankkártyával, a karóráját és még a törölközőjét is. Jó kis tanulópénz volt...

Szombaton reggeli után - ami egyébként abszolút nemzetközi és tökéletes volt :) - lementünk a partra és egész nap ott küzdöttünk azért, hogy végre szép brazil-barnák legyünk :D na most ebből legtöbbünk esetében inkább a rákvörös verzió valósult meg, de sebaj, lesz abból még barna is. Ott is voltak a szokásos tengerparti árusok, szóval muszáj volt mindenféle dolgot megkóstolni és összeenni, ahogy ezt strandolás közben kell. A helyben grillezett oreganó-s sajt mellett én megkóstoltam egy kicsit extrémebb dolgot is, még pedig a főtt kukoricás jégkrémet. Elég morbid, de halál komolyan nagyon finom, érdemes egy esélyt adni neki! :) Aztán ettünk hagyományos főtt kukoricát is, de itt ezt úgy adják, hogy a szemeket leszedik a csőről, raknak rá margarint meg sót..nagyon finom. A két srácot, akik árulták, sikerült úgy lenyűgöznöm minimális portugál tudásommal és az egyetlen brazil számmal, amit ismerek, hogy még az esti buliban is ezen szórakoztak...mindig jó helyiekkel barátkozni :D Este open bar party volt megint mindenféle itallal és pizzával, és utána buli a parton reggelig.

Vasárnap lementünk a partra, de már reggel látszott, hogy aznap nem lesz olyan jó idő. Végül kb délután 2ig sütött nap, de utána szó szerint leszakadt az ég. Egyébként itt Brazíliában érdemes lenne megnézni egy esőzést, nagyon durva. Szóval megebédeltünk és 5 órakor elindultunk vissza Sao Pauloba.

Hát ennyi volt röviden a hétvége, nagyon jól éreztük magunkat és az biztos, hogy a szervezők kihozták a maximumot (szerintem még többet is) abból a minimális összegből, amit be kellett fizetnünk a három napért.