2010. február 26., péntek

Kezdeti nehézségek

Bár csak 4 óra az időeltolódás, mégis már egy hónap után látom, hogy ez éppen elég ahhoz, hogy nehezebben tudjam tartani a kapcsolatot az otthoniakkal. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy belépek én is bloggerek közé és így talán egyszerűbben eljutnak majd a hírek mindenkihez, akit érdekel. :)

Február 4-én érkeztem meg Sao Paoloba és jelenleg fogalmam sincs, hogy meddig is maradok pontosan. :D Nem kezdődött valami jól ez a félév (probléma lakással, sulival,stb.), de erről felesleges is mesélni, mert többé-kevésbé mindenki tudja, akinek tudnia kell. Megpróbálom most már kicsit másképp felfogni a dolgot, mert hát biztos vagyok benne, hogy minden történik valamiért és annak is oka van, hogy itt vagyok, még ha nem is kezdődött valami fényesen a dolog...annál több esély van arra, hogy nagyon jó legyen! ;)

Egy hónap után végre sikerült lakást is találnom, vasárnap be is költözhetek. Végül nem jött össze a terv, hogy cserediákokkal lakjak együtt, de elég sok mindent fel kellett adnom a kezdeti elképzelésekhez képest a lakás kapcsán. Végül sikerült egy szüleimmel kb egykorú hölgy (filmrendező vagy valami hasonló, nem nagyon tudták elmagyarázni :D) 140 nm-es lakásában szobát bérelnem. Nagyon kedvesnek tűnik, bár egy szót sem beszél angolul. :) Ott lakik nála még egy lány, aki színésznőnek készül és szintén nagyon aranyos. A lakás jó környéken van, ami nagyon fontos, mert hát itt azért nem mindegy, hol kell hazamennie éjszaka az embernek. Szóval íme az új címem:

Alameda Franca, 139, ap. 42.
Jardim Paulista
São Paulo - SP, 01422-000, Brasil

Mivel az elmúlt hónap kb teljesen a lakáskeresésről szólt, így lényeges dolgok még nem nagyon történtek velem, de rengeteg új dologgal találkoztam, amit úgy érzem, meg kell osztanom a közzel. És tartozom még a karnevál beszámolóval is, szóval folyt. köv. hamarosan... ;)

1 megjegyzés:

  1. Háháá Erika, nagyon jó!:) Örülök, hogy te is blogger lettél. Azért remélem nem úgy fogod végezni, mint én, és kitartó maradsz, mert kiváncsi vagyok ám mindenre:)

    VálaszTörlés